Onderwerp: In wat geloof jij?
Enkele bericht bekijken
Oud 22 September 2007, 22:07   #2
050
Lid
 
Geregistreerd op: 7 May 2007
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Zeespons Bekijk Bericht
(Voor de aller jongste onder ons. lees deze tekst niet, het heeft een schokkend eind)

Sinds kort ben ik langzamerhand achter gekomen dat nederland niet zo ongelovig is als ik dacht. Ik noem maar is een voorbeeld.

Bij het blad Quest kreeg jij een gratis Vodo pop bijgeleverd omdat deze over bijgeloof ging. Ik vindt het wel een grappig idee. Heb em meteen aan mn sluitels gedaan.
Niet lang daarna kwam er op het nieuws dat winkels de poppetjes hadden verweidert omdat deze gevaarlijk konden zijn voor de koper zelf en voor andere. De zogenaamde "Zwarte magie". Op de basisschool in groep 8 werdt het oproepen van geesten verboden omdat het zogenaamd gevaarlijk zou zijn. Tegenwoordig zijn er ook steeds meer televisie programma's waarin volwassen mensen waaronden Char communiseert met de doden.

Toen ik klein was was ik al een droogkloot in het niet geloven van deze onzin. mijn motto is en was. eerst zien dan geloven.
Vandaar dat ik wel geloofde in Sinterklaas




Dus... : Wie gelooft waar in?
Ik geloof alleen in God en dat er mensen zijn die met doden kunnen praten ''geloof'' ik ook wel maar ik wil dat niet zo noemen.
050 is offline