Enkele bericht bekijken
Oud 17 November 2003, 16:22   #82
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ah, daar hebben we achterbakse saartje weer

Verschil is dat ze het nu niet in haar lekkere beschermde meidenforum doet waar iedereen haar gelijk geeft, maar op plekken waar iedereen kan reageren :respect:
Achterbakse saartje.
Weet je wel wat achterbaksheid is?
Ik doe totaal niet achter iemands rug, dat doe jij al.

Als ik een post in het meidenforum doe, over een meid die niet fair is, heb jij toch totaal geen zaken? Als jij doelt op Judith14. Was het een beetje boeiend topic in meiden dan? Wist niet dat er zelfs lezers van buitenaf kwamen

Citaat:
Misschien had je in dat kader beter gewoon de waarheid kunnen verkondigen, want je liegt aantoonbaar. Zoek maar die thread op waar ik iets ontkent hebt, muts! Rond de tijd dat FB's aangesteld werden hè? Waar ik zogezegt mijn handen in onschud waste. Ik heb alleen gezegt: ik ben nooit ergens voor veroordeeld, en ook nooit betrapt.
Je hebt pech dat de topics weg zijn uit ledenstaf. Anders had ik hier nog wel eens de URL naar dat forumbaas-voorstel-topic gedaan. Daar staan volgens mij argumenten genoeg dat jij je schijnheilig opsteld


Citaat:
Dat jij persoonlijk iets tegen mij hebt, dat is een 2e. Maar dat je er voortdurend mee bezig bent om mij zwart te maken, te pas en te onpas, dat tekend jou door en door verrote en tevens achterbakse karakter. Eerst is het Helenaa die eraan moest geloven, dan weer biffyclyro, dan weer Judith, dan weer jennifer, en bartje continue. Over iedereen loop je te huilen en aandacht te trekken, alles is verkeerd en de hele wereld is tegen Saartje. Jammer dat er weinig mensen je nog doorhebben, dat zou eens hoog tijd worden .

Helenaa... LoL... Da's nooit gemeend geweest. Ik kan vrij goed met haar praten. Is vriendelijk meisje op MSN...
Biffyclyro was misverstand, is ook uitgepraat. Lees meidenforum maar.
Judith... Ook uitgepraat... misverstand... Vraag maar aan haar.
En jeniffer? Ik denk dat je mij met Psychobunny verward.
het enige negatieve wat ik gedaan heb, is haar veracht van doorlekken op meidenforum? Is het over dat topic in meidenforum dat je het dan hebt bartje Het wil niet zeggen omdat ik haar verdenk van iets, dat ik een hekel aan haar heb hé

Moei jezelf nu toch eens niet met andere dingen die er totaal nx mee te maken hebben. Je bent een eikel. En er zijn nog wel meer mensen die er zo over denkten

Citaat:
PS, deze post kan ik plaatsen, aangzien ik gewoon lid ben. Zo zie je dat het ook voordelen heeft, ik kan nu vrijuit mijn mening over jou geven. Als eventuele moderator is dat niet mogelijk, nu had ik echter eindelijk de gelegenheid. Doe er lekker mee wat je wilt, je zult het toch wel allemaal ontkennen, maar dan heb ik me eens een keer voor de verandering uitgesproken over jóu dan andersom.
Joch, je liegt gewoon.
Denk je nu echt dat de mensen je nog gaan geloven na al de zever die ze van je gelezen hebben? Je hebt al meerdere pogingen gedaan om alles op mij af te schuiven, tevens elke keer ook mislukt. Ga ergens anders zielig wezen joh



[edit spellingsfoutje]

Laatst aangepast door WishfulDreaming : 17 November 2003 om 16:26
WishfulDreaming is offline