Onderwerp: Godverdomme
Enkele bericht bekijken
Oud 26 June 2006, 23:08   #116
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door 3rd boetah
Ik vind het ook raar Bart. Die Duitsers die ik hier tegenkom zijn altijd wel vriendelijk, houden zich aan de snelheid en lijken het zich best naar hun zin te hebben aan de Hollandsche kust. Maarja, ik ga er hier vanuit dat het gewoon de gezonde burenrivaliteit is en dat er verder geen diepe haat onder beide bevolkingen ligt (60+ers buiten beschouwd)
Als Nederlander word ik ook wel gewaardeerd in Duitsland, hoor. Maar als het om voetbal gaat hebben ze bijna allemaal een hekel aan Nederland (behalve aan Twente als je bij Schalke komt, aan Roda als je in Aachen komt enz). En waarom? Bijvoorbeeld om Rijkaard? Of om het 'Schade Deutschland alles ist vorbei'? Of om moraalridder Koeman die zijn reet afveegt met een Duits shirt?

De meeste zijn meelopers, net als hier in Nederland, maarja. Ik vind het nogal selectieve verbazing van dhr. Barend.

Was net aan het genieten van Mulder, komt die eikel van een Van Dorp ertussendoor. Eindelijk eens iemand die zijn bek opentrekt over Van Basten, wordt het meteen weer plat gelegd
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline