Onderwerp: Rose online
Enkele bericht bekijken
Oud 10 January 2005, 09:04   #30
BaByMaN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
wat kun je met die dingen als iron enzo? ik verkoop ze nu maar gewoon, omdat ik dan skills kan kopen... maar het lijkt me dat je er later dingen van kunt kopen ofniet?
Als je een dealer word, kan je crafting skills krijgen.. Dan kan je voor aantal onderdelen later zelf schilden, backpacks, armors, wapens, headgears etc. maken.. zo is iets van 50 iron een lvl 10 armor, en is 250 gold, 250 strong metal, en 250 strings of puryfied iron, een lvl 80 armor



Skils moet je in de vorm van boeken kopen. Als ik jouw was zou ik op laag lvl, bow mastery en heavy shot (aim shot, slecht vertaald) kopen. en dan bow mastery eerst omhoog doen. omdat je int begin nog niet zoveel mana heeft, zou je lvl 10 aimed shot tog maar 1x kunne gebruiken, mar bow mastery is passive (kost geen mp)
Je kan soldier / hawker skills kopen bij die knight achtig figuur net buiten het centrum van 'Zant' Muse skills kan je kopen bij 't vrouwtje waar je de muse job-quest hebt gedaan(weetje wel als je muse ben) en dealer skills, al sla je me dood
  Met citaat antwoorden