Enkele bericht bekijken
Oud 31 October 2005, 16:24   #1
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Talking toffiepoffie is jarig

Vanwaar Tofke_H

Bij mijn eerste computer-ervaringen, eens heel lang geleden. Wanneer ik nog enkel maar spelletjes speelde, kwam ik al snel uit op games waar je je naam kon ingeven met maximaal 3 tekens. Zoals nu nog steeds op de kermis. De meeste mensen pakken daar de begin letters van hun naam. Of de eerste letter van hun voor- & achternaam. Wel KRI of K_V vond ik maar niets. Dus nam ik de drie laatste letters van mijn voornaam, nm. TOF. Dat klonk al wat beter. Dus vanaf toen gebruikte ik enkel nog die letters. Op plaatsen waar je meer letters kon gebruiken, begon ik stilaan TOFKE te gebruiken. klink nog beter, liever... En daar was het dan mijn bijnaam. Zo werd ik ook aan gesproken. Maar eenmaal de ervaringen op het internet, leerde mij al vlug dat er nog meerder mensen waren die deze naam gebruikten. En vermits ik enig wilde zijn, zocht ik mijn een achternaam. Die was vlug gevonden, mijn volledige naam werd toen TOFKE_H. Waarvoor die H staat liet ik de mensen maar raden. Enkel mijn vriendin, nu ex-vriendin, kwam er nogal vlug achter. Die H staat voor HALLOWEEN. Voor diegene die het nog niet wisten wordt Halloween elk jaar gevierd op 31 Oktober,en dat is nu net mijn verjaardag.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden