Enkele bericht bekijken
Oud 30 October 2005, 21:04   #4
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

chalyken, kan je in het vervolg alles in één bericht plaatsen alsjeblieft?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Kan iemand mij concreet het gevaar uitleggen, hij zei namelijk een democraat te zijn en hij lijkt me geen onoprechte man
Ik weet niet echt wat ik er moet van vinden. Het is zoals chalyken reeds gezegd heeft: het VB heeft altijd al zowat de positie van de underdog ingenomen. Ze gaan zichzelf altijd goed proberen praten door zichzelf als slachtoffer voor te stellen.

Het Vlaams Belang schuift de economische crisis wel op de kap van de allochtonen, maar ik weet niet in hoeverre zij daadwerkelijk aan de basis liggen van het probleem.
Het is ook met het allochtonenprobleem dat men vooral naar buiten komt, maar de andere programmapunten zijn veel minder bekend. En hier zit hem het gevaar denk ik. Hun ideologie lijkt zo perfect, dat hij gewoon gedoemd is om te mislukken. Denk maar aan het communisme: Marx' idee om een klassenloze maatschappij te creëren leek heel mooi op papier, maar in praktijk bleek het veel minder mooit te zijn. Ik denk niet dat er veel mensen akkoord zullen gaan met de invoering van de avondklok. Meer blauw op straat betekent een groter veiligheidsgevoel, maar anderzijds ook het gevoel van voortdurend gecontroleerd te worden en ik denk dat je op die manier nóg meer angst zal ontwikkelen bij de bevolking.
Misschien kunnen ze de economische crisis wel oplossen, maar de manier waarop is te radicaal dunkt mij.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden