Enkele bericht bekijken
Oud 23 August 2003, 13:00   #3
zotpunkmieke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Het universum is bijna op z'n grootste punt!

Citaat:
Originally posted by FunFair
Er is uitgevonden dat het universum een steeds herhalend proces ondergaat. Namelijk groei, krimp, groei, krimp, etc.

Aangezien deze nu bijna op z'n grootste punt is, betekend dit dat deze weer gaat krimpen, tot er bijna niets van over is. Daarna zal deze weer groeien tot hij weer ongeveer even groot is als nu.
Dit duurt alleen wel een heeeeeeeeeeleboel miljarden jaren.

Wat is jouw visie over dit proces?

Laatst zaten we een film te kijken "K-Pax" en daar vertelde hij hetvolgende.
het krimp, groei proces en vervolgens zei hij dat alles precies hetzelfde zal gebeuren als het nu doet. Dat zou dus inhouden dat wijzelf over tig miljard jaar precies hetzelfde doen als we nu doen. Eigenlijk krijg je dan een nieuw leven, ook al weet je het niet.
Ik vind het wel een interessante gedachte.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat als alles weer opnieuw begint, dat het verder allemaal gebeurd volgens toeval. Dat uiteindelijk alles anders kan worden.

Ik vind het persoonlijk wel leuk om te denken dat ik dit allemaal al een keer eerder heb 'meegemaakt'
volgens mij kan da ni ge leeft eens ge dood bent kunde geen 2de leven krijgen alle toch geen aards leven alle volgens mij e en ik denk dat gewooon de aarde ooit kapot gaat en er dan nix meer is tot er miss terug leven komt maar dat er dan andere mensen of wezens komen niet wij trug
  Met citaat antwoorden