Onderwerp: Zelfmoord
Enkele bericht bekijken
Oud 4 June 2002, 20:09   #101
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mr.Master
Met zelfmoord doe je andere mensen heel erg pijn; ouders vriendinnen, en zelfs klasgenoten maar je niet eens mee optrok. Leraren, familie, bekenden, al die mensen do je pijn. Je bent zo erg met jezelf bezig dat je niet meer ziet dat er mensen zijn die wel om je geven ook al denk je zelf van niet. Het is misschien zelfs laf om op zo'n manier weg te vluchten van je problemen. "ik zie het niet meer zitten dus ik maak er maar een eind aan". Ik geloof dat er altijd nog een andere manier is om er weer bovenop te komen. laf is een te sterk woord, maar het idee is wel duidelijk. Er is geen excuus voor zelfmoord.
tuurlijk mister-know-it-all ....ga ergens anders naartoe met dat geblaat.....wat dacht je van mensen die zelfmoord plegen omdat niemand anders wat om hun geeft, wat ik net heb gemerkt? weer zit ik nu erover na te denken om t te doen en dit is geen egoistische gedachte van me of wie dat dan ook denkt

ik kijk vaak genoeg naar andere mensen mja die geven blijkbaar weinig tot niets om me. dus wrom zou ik nog voor hun leven? om hun te helpen? heb ik vaak genoeg gedaan en zal t ook nog wel doen tot aan m'n dood want zo ben ik nou, iemand die andere mensen helpt. mja een aantal mensen hebben me een beetje zwart zitten maken en sindsdien zeggen anderen weinig meer tegen me.

en er is niet altijd een manier om er bovenop te komen...soms is er geen enkele manier, hoe hard je ook je best doet om een oplossing te vinden. er is dus wel een excuus voor zelfmoord.

(was beetje niet erg in m'n vel toen ik dit schreef dus voel je je nie aangesproken....ik zoek ook geen ruzie met je of wie dan ook )
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline