Enkele bericht bekijken
Oud 10 May 2005, 08:14   #14
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Ik heb vorig jaar rond deze tijd hier ook een topic over geopend .

Ik weet eigenlijk niet wanneer ik vind dat je van vreemdgaan moet/mag spreken. Volgens mij hangt veel af van de situatie.

Wél is het zo dat jongens vlugger jaloers worden dan meisjes in een relatie, dus vreemdgaan ligt voor beide seksen anders.
Een jongen begint al jaloerse tekenen te vertonen als zijn vriendin nog maar met een andere jongen staat te praten/dansen, laat staan als ze er verder iets mee onderneemt. Terwijl een meisje een one-night-stand van haar vriend eerder door de vingers zal zien. 't Is pas bij een "diepere" relatie (als het intiemer en gevoelsmatiger wordt) dat zij jaloers zal worden. De gevolgen zullen echter erger zijn voor de persoon die bedriegt.
Ik ken meer dan genoeg meiden die weliswaar niks zeggen, maar je ondergronds maar al te goed laten merken dat ze zich ongelofelijk gestoord hebben aan je omdat je te lang met een ander meisje stond te praten.. Dus of jongens snelelr jaloers zijn.. Ik in ieder geval niet, ik ben juist blij als een meisje niet de hele tijd om mij heen hangt..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden