Onderwerp: VM's.
Enkele bericht bekijken
Oud 24 August 2010, 23:41   #33
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Ik snap je punt, en heb hun reacties gelezen, en ook in mijn post verwerkt. Geen van die punten van hun beantwoordt één van de mijne, dus dat zie ik niet als een reden van het weerhouden. En inderdaad, ik ben nu ook klaar. Ik wacht nu gewoon op een reactie serieuze van hun, waar ik wel van uit ga.
Nee, het klopt dat zij geen direct antwoord geven, daar was ik destijds ook al achter.. daarom geef ik deze reactie hier (waar ik kennelijk veel kritiek van krijg)... maar ik vind je verstandig dat je ophoudt.. want je bereikt er idd niks mee.. en geduld ist beste.
goed bezig

Citaat:
Origineel gepost door Chitesel Bekijk Bericht
Baloe als grootste zeiknerd denk ik niet dat jij de beste persoon bent om mensen terecht te wijzen op hun "gezeik".

En verder, is het schijnheilig als ik zeg dat we het niet kunnen gebruiken dat onze leden naar Scholieren.com overstappen? Het zou wel schijnheilig zijn als ik dat tegen wie dan ook via msn/hyves/PM of weet ik veel wat zei, zonder dat Henkus het kan lezen.
*boehoeee* grootste zeiknerd *boehoeee* terecht wijzen op gezeik.. jank niet zo jongen. Ik reageer alleen op jullie hoe ik denk en hoe ik t vind.. en o, dan ben ik een zeiknerd. okee. als je mij zo wil benoemen, doe dat gerust. Maar wat heeft t voor zin om zo te zeiken wat iedereen doet, ik vind de keuze van Deegbal goed t nu te laten rusten.
En ga nou niet de woorden van Henkus letterlijk nemen dat we naar ss.com moeten. wat een bullshit.. hij zegt alleen; als jullie vinden dat het daar beter is, ga dan daar heen. prima opmerking op zich. Als admin van de staff krijgt hij al het gezeik over zich heen en dat ie niks goed doet.. en als dan ook nog es een stafflid, zoals jij gaat zeiken (o sorry dat ik over jouw zeik) dan zou ik ook zoiets hebben van; ga dan lekker naar ss.com.. Omdat je op zo'n moment als admin zijnde toch niks goed doet.

wees es volwassen, je hebt een taak als staff-lid.. dat vereist wat verantwoordelijkheid, volgens mij kan jij goed volwassen zijn, ken je langer dan vandaag, je bent een goeie kerel... laat t nou maar gewoon zitten!
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden