Enkele bericht bekijken
Oud 5 January 2004, 17:07   #7
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mijn eerste reactie was 'zonde voor de spelers van Jong Oranje'.

Goede zaak voor Feyenoord. Van Marwijk is zo n irri ouwe brompot, die moet je niet meer voor een jonge groep zetten. Feyenoord, met jonge spelers als Van Persie, Snoyl, Buffel, Leonardo, Lazovic, Kuijt, heeft gewoon een Gullit type nodig. Bij jong Oranje heeft hij al bewezen een jonge groep te kunnen motiveren om tot het uiterste te gaan, ze te laten zien dat ze er nog lang niet zijn. Jong Oranje heeft 2de kwalificatieronde bereikt en de laatste potten werden weer gewonnen (behalve tegen Zwitserland). Dat Gullit Oranje niet meteen naar de 1e plek heeft geloodst is echt geen schande als je het mij vraagt. Jaren lang is er een wanbeleid gevoerd. Er werd plichtmatig gespeeld en zonder bezieling. Mark Wotte is trouwens ook nog een tijdje coach geweest van Oranje Sinds de komst van Gullit speelt het eftal weer met bezieling, wat in mijn ogen dan al weer een hele vooruitgang is. Zo'n trainer heeft Feyenoord dus nodig en niet een kerl die als een zak verotte aardappelen naast de kant zit(zo kwam Bert bij mij over). Lekker motiverend voor jonge spelers Ze kijken al niet tegen hem op, aangezien hij weinig heeft gepresteerd als speler wat tot aanzien kan leiden, dus moet je als coach van een topclup op een andere manier kunnen imponeren. Dat doe je niet als je er zo bij zit/loopt/kijkt, als je het mij vraagt.

Of Gullit een club als Feyenoord kan leiden. Tsjah boeien toch. Had Koeman die ervaring dan of Louis? Hij heeft zelfs in de Premier League gecoached en van al de dingen die hij daar fout heeft gedaan, heeft hij vast en zeker wat van geleerd. Hij heeft iig de uitstraling om een topclub te presenteren aan de media. Dat is tegenwoordig al bijna de belangrijkste job , dus dat heeft ie mee.

Wotte kan ik niks over zeggen. Totaal geen idee of hij de kwaliteiten wel of niet beschikt om een goed technisch manager te zijn. Als coach vond ik iig niet boven de rest uit steken.

Laatst aangepast door maupstar : 5 January 2004 om 17:10
  Met citaat antwoorden