Enkele bericht bekijken
Oud 20 November 2005, 13:50   #122
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saarah
Flightplan. Ik vond em wel goed, hoewel ik nog met een paar vragen zit:

spoiler:

Hoe kon die agent weten dat zij dat vliegtuig zou nemen? Hoe kon hij überhaupt weten dat zij naar Amerika zou vliegen?
Hij wist toch ook niet zeker dat zij in slaap zou vallen in het vliegtuig en dat hij haar dochtertje zomaar zou kunnen ontvoeren, en haar bagage meenemen?!


En Jodie Foster vond ik trouwens ook . Maar dat vind ik eigenlijk altijd wel
Ik heb Flightplan gisteren ook gezien, ik vond dat er wel een leuke en boeiende plotwending in zit, maar verder ook wel erg veel onwaarschijnlijkheden en ongeloofwaardige dingen.

spoiler:
Nou, die agent is een air marshal en die heeft natuurlijk wel inzage in passagierslijsten. Daarnaast legt hij zelf uit waarom hij nou juist haar voor zijn plannen op het oog had: zij kende het vliegtuig en was daarom een geschikte 'kaper'.
Ik vond het wel dubieus dat een air marshal zomaar een passagier kan schrappen terwijl die wel ingecheckt en aan boord is?
Verder viel me op dat die stewardess die ook in het complot zat zomaar ongezien aan boord kon blijven terwijl de hele crew met de kapitein als laatste van boord gaat. Ook krijgt die air marshal een hengst van een zuurstoftank, maar gaat ie wel het gevecht met Jodie aan. En hij is na al zijn slimme plannetjes te dom om te bedenken dat als hij in het gat gaat zitten waar hij zelf bommen heeft geplaatst hij wel eens de lul kan zijn, zeker als zijn tegenspeler de ontstekers heeft
  Met citaat antwoorden