Enkele bericht bekijken
Oud 2 November 2004, 15:08   #53
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
iedereen weet dat als je al die islamieten zou uitzetten het een stuk leefbaarder zou worden. Ik heb het echt zo gehad met die mensen en dat zijn er niet 1 of 10 of 100 maar dat zijn er duizenden die naar de buiten wereld mooi weer spelen, maar in hun hoofd eigenlijk de moord goedkeuren.
Oke, voordat ik begin wil ik iedereen er even op wijzen, het gaat hier nu al over 'al die islamieten'. En JONGEN hoeveel zijn het er nou helemaal die het verpesten..echt niet al die 900.000 hoor! Er is (zoals ik ook al zei in mijn vorige post) binnen elke bevolkingsgroep wel een groepje extremisten of wat dan ook, die acties uitvoeren die niet door de beugel kunnen. Net als dat er kutislamieten zijn, zijn er kutnederlanders, kutcommunisten, kutvietnamezen, kutamerikanen, kutjoden en kutjappen.

Citaat:
Het zijn ook nooit de Hindoestanen of de Surinamer... maar altijd de moslims die op hun idiote websites oproepen tot het vermoorden van bepaalde personen


Ik woon in (afijn, vlakbij) Den Helder, en het is hier gewoonweg onveilig..en dat komt niet door turken of marokkanen, maar door een klein groepje surinamers en antillianen. Er wordt hier elk weekend wel iemand vermoord in de stad, omdat twee families zijn die elkaar vermoorden. En kunnen ze degene die ze willen hebben niet vinden, dan is een onschuldig iemand slachtoffer van hun frustraties.
Wil ik hierbij alle Antillianen en Surinamers uit Den Helder weg hebben? Nee..er lopen hier ook genoeg mensen rond met een Antilliaanse of Surinaamse afkomst die hartstikke aardig zijn. Kijk toch eens verder dan je neus lang is!

Citaat:
Wanneer leert men nu eindelijk eens dat moslims niet tolerant zijn en dat tolerantie van 2 kanten moet komen. En dat Nederland nooit een tolerant land is geweest en dat het ook nooit een tolerant land zal worden. Gelukkig worden steeds meer mensen het spuug zat, zowel linkse als rechtse mensen in mijn omgeving krijgen een steeds realistischer beeld van wat er nu eigenlijk gaande is en deze brute moord zal dit beeld alleen maar bevestigen.
Jongen..ik kan niet veel meer zeggen dan dat je af en toe echt domme uitspraken doet. Je hebt echt een bord voor je kop. Rechts moet aan de macht, meneer Bush is een aardige vent die maar wereldheerser moet worden, en alle islamieten moeten maar oprotten naar hun land van herkomst (waar onze geliefde meneer Bush, of een andere randdebiel, ze weer vrolijk uitmoord). Ja, zo gaat het er zeker weten rooskleurig uit zien
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden