Enkele bericht bekijken
Oud 2 November 2004, 20:19   #68
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jahoor, typ ik net een hele tekst ben ik weer uitgelogd! En ik heb geen zin om alles weer opnieuw te typen.

Nou, nog ff snel ontopic. Ik heb er zo genoeg van. Het is nog maar een dag aan de gang en ik moet me overal verdedigen. Overal hoor je mensen lullen: 'jaah, die moslims weer. Jij bent toch ook moslim? Ik vind dat jullie terugmoeten naar je eigen land! Jullie maken ons land kapot'. Oke.. Als het niet heel triest was, zou ik keihard lachen.
Ten eerste vind ik het afschuwelijk wat er is gebeurd! Ik keur het af, echt vervelend dat er weer een gek is die iemand als Theo door z'n kop knalt. Ik ben ook Marokkaanse, maar of ik het goedkeur? Tuurlijk niet! Dus ik heb geen zin om uit te leggen wat sommige gekke mensen uitvreten (voor het zelfde geldt was het een Chinees geweest ). En dan over dat ik terugmoet naar m'n eigen land. Zo'n domme mening! Want mijn eigen land is Nederland. Ik ben hier gewoon geboren en maak deel uit van het land. Daarkomt bij dat als alle moslims uit Nederland zouden weggaan het zou betekenen dat 1 miljoen mensen Nl verlaten. Nu kan elke aap snappen dat er dan een behoorlijk groot, niet te vullen gat onstaat. Wij zijn gewoon Nederlanders, en we zijn er. Face it! En dat is ook geen nadeel ofzo. Daar komt bij dat men niet moet gaan generaliseren. Natuurlijk denkt niet elke moslim hetzelfde! Wat is dat nou voor bullshit! Elk mens heeft een eigen mening (als het goed is). We zijn heus geen robots die alles hetzelfde doen en hetzelfde denken :s

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 3 November 2004 om 16:17
  Met citaat antwoorden