Enkele bericht bekijken
Oud 2 November 2004, 22:21   #77
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Little Angel
Mooi zoals mijn moeder zei:
"Wij passen ons wel alsmaar aan op de cultuur van de islam en de moslims, maar hun passen zich niet aan ons aan"

Ik had op tv gezien een gozer die zei:
"Ik woon al 4 generaties in nederland en nog wordt ik allochtoon genoemt"
Vond ik niet zo gek, hij kon niet eens fatsoenlijk nerderlands praten, vind ik wel schandalig als je al 4 generaties lang in nederland woont.

Eerste gedachte die me ten binnen schoot toen ik het hoorde:
"Dat is of een extreem links persoon of een moslim die zich aangesproken voelt door Theo"

Wat een vriendin van mij net zei:
"Nederland ligt in puin, als er nu een skinhead op zou staan en net zo erg zijn bek zou open trekken in de politiek als Pim deed dan kiest heel nederland voor die gast, er is gewoon geen leider meer in nederland niemand die zegt wat wel en niet zou moeten. Nederland bestaat niet meer. Ons land bestaat uit een zooi meelopers die alles pikken en zich aan al die mensen die hier niet horen te zijn aan passen"

En dan toch gaan mensen zeggen dat je van te voren niet kon weten dat het een moslim was, bullshit zeg ik, dat kon je wel want welke nederlander zou Theo van Gogh neer willen schieten? Als ze maar niet denken dat ik mijn mond houd, en begrijp mij niet verkeerd ik heb niks tegen "medelanders" maar wel tegen die idioten die zichzelf opofferen in de naam van Allah en mensen neerschieten en vermoorden wegens eerwraak en omdat iemand het niet eens is met hun. Dat soort mensen zouden ze het land uit moeten kicken, netzoals mensen die al 4 generaties lang in nederland wonen en nog steeds geen fatsoenlijk nederlands kunnen. Ze kunnen allemaal de schijt krijgen, this mijn land dus iedereen die hier niet oorspronkelijk hoort te zijn mag zich aan mij aanpassen en staat ze niet aan wat ik doe dan moeten ze oprotten naar hun eigen land en niet het mijne gaan verkloten.
Het spijt me verschrikkelijk maar ik kan werkelijk geen zinnig woord ontdekken in deze post. Zo is het bijvoorbeeld al vreemd dat je iemand blijkbaar een allochtoon vindt omdat ie niet naar behoren Nederlands spreekt, maar als je dan zelf zegt 'maar hun passen zich zelf niet aan' heb je weinig recht van spreken over al dan niet fatsoenlijk Nederlands.

Ik snap ook niet wat skinheads hier in godsnaam mee te maken hebben, maar waar slaat het op dat inmiddels alle Nederlanders voor zo'n malloot zouden kiezen. Dat heel Nederland uit meelopers bestaat lijkt me ook wel ietwat overdreven..

Ook kun je net zo goed een Moslim als een Nederlander zijn, aangezien een Moslim iets over je geloof zegt, en een Nederlander ben je als je de Nederlandse nationaliteit hebt.
Dit is jouw land ook niet, je woont er gewoon in, en jij hoort hier niet meer thuis dan een allochtoon die al 4 generaties in nederland woont (kan dat?)

ja ik wind me op
  Met citaat antwoorden