Onderwerp: jaloers...
Enkele bericht bekijken
Oud 2 May 2003, 22:42   #1
JeSsIcAtJeUuH
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down jaloers...

zie ik had een vriend en die noemde tom, we waren zeer close en hadden een redelijk serieuze relatie. ik stelde hem voor aan vrienden van mij en hij geraakte daar dan ook mee bevriend. de name van die vrienden zijn : julie, lientje, stephanie, annelies en dany. toen het gedaan was met tom kwam ik te weten dat annelies iets voor tom voelde. maar ik en tom wisten dat wij ook nog iets voor elkaar voelden. annelies wist daar nix van en op een gegeven moment zei ik aan tom dak nog van hem hield en dak onze relatie een tweede kans wou geven. we verkeerde dan dus terug. de dag erna was er een fuif ("this is music" op het cc bolwerk in vilvoorde). annelies was daar ook en ze liep daar ook achter tom enzo. ze kreeg em zelfs zover van haar een kus op de mond te geven. ik was daar gewoon kapot van! ik wou mij zels terugtrekken en ik zei dat zij met tom moest gaan en dak haar ni kwijt wou als vriendin. ze zei dak da ik me em moest blijve en bla bla bla. het ging dan nimeer goe tussen mij en tom en het was dan terug gedaan (3 dagen na de fuif). annelies leek het erg te vinden maar toen zei stephanie mij da annelies lachtte me mijn myserie -door mij was het gedaan tussen stephanie en haar lief, alé diene gast had mij gekust maar ik wist nix van hun relatie en ik kende stephanie ni eens en het is van september 2002 gelede, ma da was vergete en vergeve, dacht ik,...- ik vond da natuurlijk erg en begon vanalles over annelies te zeggen maar da kwam dus uit en iedereen wist ervan. nu heb ik ruzie met : julie, lientje, stephanie, annelies en dany. ze zijn allemaal tege mij. erger is die zitte bij mij op school. tis erg ruzie!! ze wille mij slage ze make mij uit ze gaan aan iedereen zegge dak een slet ben enzo...
kwee ni wa doen!! int begin zei ik dak mij ni ging verlagen tot hun niveau en da heb ik de eerste week ook ni gedaan ma nu gaat het gewoon te ver!! die julie eeft zelfs ooit mijn sleutel van mijn fiets genome en in struiken gesmeten!! en die gast da me stepanie was en da mij had gekust was ne goeie vriend van mij en ik was daar ook 8 maand verliefd op!! toen we de eerste keer ruzie hadden heb ik in mijn pols staan snijde! en nu hebbe ze hem zo ver gekrege da zelfs hij tege mij is!! ik ben echt ten einde raad!! als jullie mij plzz zoude wille helpe!!!


kusjes jessica
  Met citaat antwoorden