Enkele bericht bekijken
Oud 28 August 2011, 21:53   #1
Cherrim
Lid
 
Geregistreerd op: 28 August 2011
Berichten: 2
Standaard Radeloos geen ervaring.

Ik zit met een probleem. Tenminste in mijn ogen een soort van probleem.

Ik zelf ben 18 jaar en een jongen. En eigenlijk nooit echt op "stap" geweest. Alleen maar op vakantie's ergens in een cafe wat drinken meer niet.

Nou is het zo dat dat er een meisje is waarvan ik via via weet dat ze een oogje op me heeft. Ik ken der eigenlijk al vanaf toen ik een peuter was maar heb haar al 6 jaar niet meer dagelijks gezien zoals toen de tijd. Heb der in die tijd nog een aantal keer tegen gekomen maar nooit geen echte gespreken kunnen houden.

Nu kwamen me ouders haar gisteren avond tegen op de kermis en het eerst wat ze vroeg is waar ik was. Me ouders stuurde me gelijk een sms kom daar en daar heen die meisje staat hier. Ik er heen gegaan en even staan kletsen en vroeg wanneer ik eens mee ga stappen met haar. Helaas kon ik gisteren niet mee anders was het gisteren al gebeurt.

Nu hebben we afgespreken om het 1e weekend naar dat ik terug ben van vakantie te gaan.

Alleen ik heb dus eigenlijk gene ervaring met echt stappen. Verder is het ook echt een super leuk en lief meisje. Ze is ook even oud als mijn.

Nou zat ik me ook al te bedenken om van te voren of door de weeks eens naar de film oid. met haar te gaan om toch weer wat meer met elkaar op te trekken. Aangezien ik van me zelf vind dat ik soms verlegen ben tegen over meisjes dit dus moeilijk vind.

Ik hoop dat iemand me hier wat meer kan zeggen van hoe en wat ik moet gaan doen om er toch het beste van te maken en misschien wel uitkomt op een relatie aangezien ik toch wel op sommige punten zelf ook merk dat ze me leuk vind.

Thanks!!
Cherrim is offline   Met citaat antwoorden