Onderwerp: Stel dat...
Enkele bericht bekijken
Oud 10 August 2002, 12:33   #12
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

natuurlijk moet je zo een beslissing samen nemen. echter ik zou er voor zijn om het kindje weg te laten halen.

In de huidige maatschappij zijn er misschien wel goede regelingen, echter zo een iemand blijft altijd minder waardig ten opzichte van andere "normale"mensen.

Schijnheilig zoals we zijn in deze maatschappij vertellen we iedereen dat mensen met een handicap niet minder zijn dan mensen die gezond zijn. Echter mensen met een handicap zie je nooit op belangrijke posities zitten of hogere posities bekleden ook al zou dit technisch gezien met de handicap geen bezwaar moeten zijn.

ik zou mijn kind een eerlijke kans in de maatschappij willen geven zo goed als ik kan mijn zoon of dochter de maatschappij zo ver mogenlijk in willen slingeren met de middelen die ik zou hebben zodat hij of zij het zo goed mogenlijk heeft. Op moment dat je ongeboren kind al een afwijking heeft reduceer je de kansen van je nageslacht al drastisch. Daar zou ik me eeuwig schuldig over blijven voelen.


Ik wil niet de gene zijn die mijn eigen kind antwoord op de vraag moet geven : "pappa waarom mag ik niet naar die school zoals al die andere kinderen?"
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden