Onderwerp: aanranding
Enkele bericht bekijken
Oud 6 September 2007, 20:54   #96
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door playboyfamke Bekijk Bericht
ga jij maar eens beter typen wil je.
Trends!!
Vind jij dat onbenullig heiden ik word voor leugennaar uit gemaakt en dat soort dingen ja toedels daar ga ik niet mee eens. Hij begint over mijn naam te zeuren dus dan doe je moeilijk.
Ik vind je naam inderdaad niet stroken met wat je hier claimt te hebben meegemaakt. Jij snapt of niet waarom ik dat niet kan rijmen, of je hebt iets meegemaakt dat jij misschien als aanranding bestempeld maar eigenlijk wel meevalt of het is gewoon allemaal bullshit. Ik heb dan ook nog geen zinnig woord daarover gehoord van jouw kant. Dus zeuren over je naam, ja als jij dat zo ziet....

Citaat:
Origineel gepost door playboyfamke Bekijk Bericht
Als hij me nou in echt nou kon vond ik het anders als hij me dan niet mocht maar hij kent me niet dus hij is laag bezig om nu al te oordelen en dat zegt genoeg over hem.
(zowiezo mensen aanspreken op het beter moeten typen en dan het zelf hebben over hij kon mij is vrij kansloos)
Ik kan oordelen over jou op basis van wat je hier typt en hoe je je hier gedraagd, kan je zeggen wat je wilt maar dat is nu eenmaal zo. Net als dat jij mij nu waarschijnlijk een ontzettend irritant vervelend ventje vindt. Maar ho, he wacht eens, dat kan je niet zeggen want je kent me niet
Dikke bullshit dus dat je niet over iemand kan oordelen als je hem of haar niet in het echt hebt gezien....

Citaat:
Origineel gepost door playboyfamke Bekijk Bericht
Veel leden durven niet te antwoorden omdat ze niet gelooft worden. doe daar wat mee. Wat de meeste lachen jullie nu uit hoe jullie over mij zitten te kritieceren. Maar zelf hebben jullie nog dommer topic's geopend en vragen dingen kom op.
Ik geloof iedereen die de waarheid spreekt, alleen als ik vervolgens hier iemand krijg die weer eens op trends en dergelijke meegaat, ja dan heb ik het soms ook wel een beetje gehad, en helemaal als je je op de manier manifesteerd als je nu doet... Tja dat trek ik soms ook wel eens slecht.

Citaat:
Origineel gepost door playboyfamke Bekijk Bericht
Word allemaal volwassen hier en dan kan je wel 20 enz zijn maar dan wil niet zeggen dat je alles weet. Als ik jullie op zoek over topic heb ik bij hem (crizlybeer) al aardig kinderachtige topic's gezien.
Ok kan best, ik ga alleen niet in een topic over aanranding maar even lopen verkondigen dat ik aangerand ben en me vervolgens iets met playboy gaan vergelijken en op mn oh zo geweldige weblog met kut kleuren allemaal zogenaamde sexy shit plaatsen. Dat is dan wel een heel slechte manier van coping.

Citaat:
Origineel gepost door playboyfamke Bekijk Bericht
Ja joh dan ben je volwassen. HIj kan dan groot enz zijn denk je dat ik daar bang voor ben.
Zoals blabla als zei, denk je serieus dat het mijn bedoeling is om je daarmee bang te maken? Over volwassen gesproken
Citaat:
Origineel gepost door playboyfamke Bekijk Bericht
Kom op. Ga niet oordelen want je kent de mensen hier niet.
Jawel
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline