Enkele bericht bekijken
Oud 1 January 2003, 21:12   #22
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Januari: NEC verliest pijnlijk in Arnhem, Bonnie winterkampioene in Gelderland
Februari: ?
Maart: Bonnie jarig, winst in Arnhem waardoor ik erggg voorkwam op de rest
April: Ik word nieuw Hollands Jeugs talent genoemd ?
Mei: Ajax kampioen wordt hier kampioen, laatste wedstrijd van mij en ik won de omlopen glansrijk... NEC eindig in het linkerrijtje!Feyenoord wint de Uefa
Juni: Engeland stelt toch lichtelijk teleur op het WK, Duitsland verliest jammerlijk van Brazilie
Juli: Hoogste bod op mijn paard gedaan: 10.000. Doetichems Kampioen
Augustus: Competitie begint weer, NEC heeft recht op minstens een gelijkspel in de Kuip maar stuit op een 2-0 nederlaag, 2-0 winst op AZ en een doodloos gelijkspel in Breda(0-0) en NEC blijft 8e
September: Hele maand geen 1e plek voor mij buiten de clubkampioenschappen... V/der Vaart blesseert zich in een wedstrijd van het Nederland 11tal...
Eenteleurstellende nederlaag tegen Roda, maar een aardige wedstrijd tegen W2 en H'veen... Ik koop een nieuw jong paard dat zeer talentvol is (volges mij dan...)
Oktober: Ik europees Kampioen in Aken! NEC-Grunn 2-0, Gelders derby tussen NEC en de Graafschap eindigd in een 3-1 overwinning voor ons...Gezelligheid voorop!! NEC 3e van Nederland... 8 dagen erna een vreselijke blamage tegen PSV...
November: Oude vorm van mij en paarden weer terug...Gelderland-Oost kampioen en alle gereden omlopen.. NEC wint geen wedstrijd
December: Ik Arnhems kampioen met vlag en wimpel... NEC wint terecht voor de 5e keer de Gelderse derby... Geen wedstrijd verloren

over t hele jaart heb ik misschien 4 goede wedstrijden van NEC gzien

Laatst aangepast door Bon : 1 January 2003 om 21:18
  Met citaat antwoorden