Enkele bericht bekijken
Oud 24 September 2006, 23:12   #170
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Iedere ploeg had doorgespeeld bij een open doelkans.. of Tardelli het echt doorhad weet ik niet. En wat die staatsmongool van een Bosschaart geroepen schijnt te hebben, dat verstaat Tardelli natuurlijk niet. En Bosschaart stond te roepen op het moment dat Tardelli inkopte.
Het doelpunt verdient niet de schoonheidsprijs, maar ik vind het echt niet schandalig of uiterst onsportief ofzo.
Ik ben het met Bas eens dat men moet wijzen naar Luinge die een dramatisch slechte wedstrijd floot. Als iemand er met zijn neus bovenop stond was het Luinge wel, dat viel wel duidelijk te zien in de herhaling (itt Tardelli).

Met name die overtreding van Klum vind ik absoluut niet kunnen. Te grof voor woorden, minimaal van het niveau Kokmeijer. Heb jij ook begrip voor Bouaouzan, Bas? Ik absoluut niet. Dom, gefrustreerd, kansloos.
Bakatti vs Beerens liet Talpa wederom van 20km afstand zien (inzoomen?), maar naar mijn idee ook behoorlijk smerig.

Al met al denk ik dat onze Haagse vrienden echt niets te zeggen hebben over onsportiviteit van PSV. Zeker niet met die waus van een voorzitter.

Edit: natuurlijk wel erg spijtig voor Postma dit. Bijzonder sympathieke en getalenteerde keeper die dit natuurlijk niet verdient... ook al kwam hij wel erg raar uit.
Edit2: als die Kone eens echt op afwerken gaat trainen had het een behoorlijke discussie gescheeld. Verder wel de gevaarlijkste aanvaller van PSV op dit moment.
__________________
"Groetjes terug."

Laatst aangepast door Tyskie : 24 September 2006 om 23:14
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden