Enkele bericht bekijken
Oud 10 May 2002, 19:28   #5
liesjuhh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by liesjuhh
ja ma me broer weet nie da ik het weet van hem....da hij aan de drugs zit...
hijs 4 jaar ouder....hijs 20 ma hij zit met zijn geest bij een kind van 17 ofzo ma das altijd al geweest.....het is ook pas begonne toen het uit ging met zijn vriendin.....hun hadden anderhalf jaar ofzo wat...toen is die met andere mensen om gaan gaan...en daardoor gaat eht steeds slechter...en het is ook denk ik gekomen door da die bij de landmacht is afgekeurd!!!! en nu allemaal nie lekekr loopt met werken hij ken nergens egt werkt vinden enzo.........ik wil da hij der mee stop ma ik durf niks te onder nemen en ik hoop egt da hier iemadn mij ooit nog ken helepen aan een goede tip voor mij.....ma niet zo van ja vertel het aan je ouders...want daar kom ik nei verder meee....
en na zo'n centre ja....en dan...ik weet nie hoe ik hem daar heen meot krijge.....ik zou eht graag willen...want ik wil nie da die zijn leven NOG MEER GAAT VERNEUKE En zijn lichaam kapot maakt...!!!! wilde da ik foto vsan hem had om te aten zien hoe mooie jonge het eigenlijk is en...da hij daarom egt meot stoppe...hij maakt nei alleen zijn leve kapot ma ook die van osn hier thuis...die van me ouder en mij.....PLEASE HEB EEN TIP VOOR MIJ??????????????? EEN HELE GOEDE DA IK EGT KAN PROBREN IETS TE ONDERNEMEN??????

THX KUZZ LIESJUH
da je het egt elke dag neemt....en gewoon...net als ik...nu da ik eht weet...merk ik het wel een beetje da die het gebruikt...aan zijn gedrag aan zijn eten.....aan de manier hoe die vaak doet enzo en hij jat geld steeds meer
bij iedereen...nie bij mij alleen ma ook bij me ouders enzo....
  Met citaat antwoorden