Enkele bericht bekijken
Oud 16 April 2016, 23:55   #6
keepsmiling
Lid
 
Geregistreerd op: 16 April 2016
Berichten: 6
Standaard

Ja ik denk wel dat ik er net nig niet klaar voor ben, maar ik ben gewoon redelijk onzeker vgm... En als het nu niet is, wanneer ben ik er dan wel klaar voor? Want het punt is dat ik op zich wel wíl hoor

Over veel dingen twijfel ik eigenlijk gewoon, en ik denk dat die twijfel komt omdat het gewoon nog onbekend is, ik bang ben dat ik iets verkeerd doe bij hem, hij wat anders verwacht, maar gewoon echt vooral omdat ik er niets van weet in praktijk dan, want op internet vind ik wel genoeg klinkt miss raar want voor alles is een eerste keer, maar toch...
Eigenlijk is het gewoon vooral mn twijfels en de onzekerheid over wat ik doe en deels mn lichaam achja

Want ik denk vooraf altijd wat ik kan doen met/bij hem, maar enemaal samen lukt t gewoon niet en lazt ik hem vooral doen/initiatief nemen... Hij moet dan bv echt mn hand vastnemen zodat ik iets zóu doen welke positie zou dan het makkelijkst zijn zodat ik hemnvooral kan aanraken eig, of zodat we samen zouden kunnen aftrekken als ik eruit ben of ik dat wel wil of niet? Want ik voel wel dat hij het gwn verwacht ofzo dat ik ook meer doe wat k wel begrijp

Nja echt al bedankt voor je hulp ❤️
keepsmiling is offline   Met citaat antwoorden