Onderwerp: Geen hoofddoeken?
Enkele bericht bekijken
Oud 29 June 2007, 19:49   #37
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Rebelleke Bekijk Bericht
Nergens in de Koran staat dat je een hoofddoek moet dragen.
Dit is in een ver verleden bedacht door de muzzelmannen, die lopende lappen met baarden.
Zo onderdruk je de moslimvrouw.
Er zijn er ook een boel die gewoon lopen te provoceren met zo'n kopvod!
Oke nu moet ik echt even onderbreken. Ga de fucking koraan lezen in plaats van je mening baseren op anti-islam websites of organisaties. Je hebt geen flauw idee waar je over praat.

De koraan heeft liever dat je een hoofddoek draagt, want bijvoorbeeld; hoeveel hoofddoek-bitches zijn er daadwerkelijk verkracht ten opzichte van bitches zonder hoofddoek? Onderdrukt? Ga leren lezen, zoek de bibliotheek op, ga desnoods naar een imam toe in plaats van de stoere atheïst uit te hangen.

Sjemig, dat ik me druk kan maken om anonieme mongolen op het internet zeg. Maarja, ik steun persoonlijk zelf ook de moslimholocaust.

Edit: Dankzij de kwetsende uitspraken in dit topic, wat onmogelijk vrijheid van meningsuiting is, ben ik gedwongen om het volgende te mededelen: de eerst volgende vermoorde ongelovige - in the name of allah that is - is zeer terecht en zou bekroond moeten worden met een feestelijk begravenis. Zo, en ga nu maar een paraplu in je reet dauwe.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden