Onderwerp: Geen hoofddoeken?
Enkele bericht bekijken
Oud 29 June 2007, 21:21   #38
Rebelleke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Banaan Bekijk Bericht
Oke nu moet ik echt even onderbreken. Ga de fucking koraan lezen in plaats van je mening baseren op anti-islam websites of organisaties. Je hebt geen flauw idee waar je over praat.

De koraan heeft liever dat je een hoofddoek draagt, want bijvoorbeeld; hoeveel hoofddoek-bitches zijn er daadwerkelijk verkracht ten opzichte van bitches zonder hoofddoek? Onderdrukt? Ga leren lezen, zoek de bibliotheek op, ga desnoods naar een imam toe in plaats van de stoere atheïst uit te hangen.

Sjemig, dat ik me druk kan maken om anonieme mongolen op het internet zeg. Maarja, ik steun persoonlijk zelf ook de moslimholocaust.

Edit: Dankzij de kwetsende uitspraken in dit topic, wat onmogelijk vrijheid van meningsuiting is, ben ik gedwongen om het volgende te mededelen: de eerst volgende vermoorde ongelovige - in the name of allah that is - is zeer terecht en zou bekroond moeten worden met een feestelijk begravenis. Zo, en ga nu maar een paraplu in je reet dauwe.
Luister Joezoef, ik kan niet helpen dat jij in sprookjesboeken wil geloven. Misschien zou je jezelf eens bezig moeten houden met wat filosofie, dan kom je er vanzelf achter dat wij in de verlichting leven en verder zijn dan jullie. De Koran is een afgeleide van de Bijbel en pas 600 jaar later geschreven. Vind je het vreemd dat jullie nog in het jaar 1428 leven, als ik sommige kleding en denkwijze van jullie onder de loep neem dan hebben jullie nog een lange weg te gaan.

N.B. Voordeeltje: Wij lopen 600 jaar vooruit óók met de techniek, is toch lekker meenomen nietwaar?

Laatst aangepast door Rebelleke : 29 June 2007 om 22:16
  Met citaat antwoorden