Onderwerp: Geen hoofddoeken?
Enkele bericht bekijken
Oud 29 June 2007, 22:13   #39
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Rebelleke Bekijk Bericht
Luister Joezoef, ik kan niet helpen dat jij in sprookjesboeken wil geloven. Misschien zou je jezelf eens bezig moeten houden met wat filosofie, dan kom je er vanzelf achter dat wij in de verlichting leven en verder zijn dan jullie. De Koran is een afgeleide van de Bijbel en pas 600 jaar later geschreven. Vind je het vreemd dat jullie nog in het jaar 1428 leven, als ik sommige kleding en denkwijze van jullie onder de loep neem dan hebben jullie nog een lange weg te gaan.

N.B. Voordeeltje: Wij lopen 600 jaar vooruit óók met de techniek, is toch lekker meenomen nietwaar?
Doe niet wijs man, wat weet jij nou van die verlichtingsshit Misschien moet je joden onder de loep nemen. Je weet wel, die onze westerse wereld zo steunt tegen de oorlog tegen die afschuwelijke palastijnen. Diezelfde joden die vrouwen onderdrukken en diezelfde joden die apen belangrijker vinden dan hun eigen mensheid. Maar het is wel erg makkelijk om kritiek tegen de islam te verzamelen, niet?

Ga je me nu werkelijk proberen te beledigen? 'Jullie' lopen voor op de techniek? 'Wij' moeten de westerse wereld bijhouden? Als je zo in filosofie gelooft, zou je beter moeten weten. Ik zou ook in anti-islamitische theorieën geloven als ik jou was, het punt is alleen dat ik helaas een verstandige, zeer charmante en daarbij uiterst knappe jongen ben.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden