Onderwerp: Geen hoofddoeken?
Enkele bericht bekijken
Oud 30 June 2007, 13:48   #43
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Banaan Bekijk Bericht
Misschien moet je joden onder de loep nemen. Je weet wel, die onze westerse wereld zo steunt tegen de oorlog tegen die afschuwelijke palastijnen. Diezelfde joden die vrouwen onderdrukken en diezelfde joden die apen belangrijker vinden dan hun eigen mensheid.
Citaat:
Origineel gepost door Rebelleke Bekijk Bericht
Je moet niet zo zeuren over de Joden, die willen het Westen niet ten val brengen en ons ook niet overspoelen met hun achter gebleven geïndoctrineerde geloof.
Citaat:
Origineel gepost door Rebelleke Bekijk Bericht
Ik heb niets tegen Joden. Het zijn prima handelslui en slimme mensen.
Harde werkers, geen mensen die hun hand op houden en profiteren van de bijstand omdat ze niet willen werken of het vertikken om de Nederlandse taal te leren!
Citaat:
Origineel gepost door Rebelleke Bekijk Bericht
Je bent zeker een VMBO leerling?
Die weten niet zo veel nl.
Citaat:
Origineel gepost door Banaan Bekijk Bericht
misschien hadden jullie Suriname niet over moeten nemen, dan zat ik nu misschien nog steeds in dat slavenlandje, en dan zaten jullie nu zonder huidskleurige mensen.
Citaat:
Origineel gepost door Banaan Bekijk Bericht
Misschien hadden JULLIE JULLIE JULLIE Pim Fortuyn niet moeten vermoorden. Gadver, welke ras haalt het in zijn hoofd om een politicus te vermoorden.
Ligt het aan mij of snapt geen van jullie beiden dat niet elke moslim, blanke, VMBO leerling, nederlander, het zelfde is? Kap eens met die doelloze generalisatie .
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden