Enkele bericht bekijken
Oud 31 May 2004, 16:08   #28
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Na 20 weken is de wettelijke periode nog niet verstreken. Ik had latst op school een discussie over abortus gehad. Officieel is het tot 12 weken dat het mag, maar tot 24 of 25 weken is het nog niet strafbaar en mag je het dus weg laten halen. Wat het kindje betreft, ik zou hetzelfde hebben gedaan asl ik wist dat mijn kindje het syndroom van Down heeft zou ik het ook weg laten halen, anders zit je je hele leven dag en nacht aan hem of haar vast en dat zou ik echtniet willen

edit: wat abortus betreft is dat iedereen zijn eigen mening, als je dat niet wilt, niet doen, als je dat wel wilt, wel doen, maar ik vind het onzin dat mensen vinden dat het verboden zou moeten worden of dat het strafbaar zou moeten zijn of dat het na 12 weken niet mag, want na 12 weken weet jij nog niet welke aandoenningen je kindje kan hebben en daarom is het tot 24 weken () niet strafbaar en mag het ook gewoon. Juist omdat iedereen anders denkt over abortus en omdat het voor ieder een eigen mening is en iedereen het zelf moet weten vind ik dat er niks aan de wet verandert moet worden anders is het niet echt een democratie, wel? Als je niet zelf over je eigen buik mag beslissen.
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.

Laatst aangepast door Little Angel : 31 May 2004 om 16:11
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden