Enkele bericht bekijken
Oud 4 May 2011, 14:32   #44
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door xqueenx Bekijk Bericht
owankjewel, ik dacht echt dat niemand met normale antwoorden kwam, & even voor de duidelijkheid, wie geen normaal antwoord gaat geven mag eigenlijk dus best wel weg?!

@Charlotte_x hebben julie veel lessen van hoelaat tot hoelaat ben je daar ongeveer als je daar elke les volgt?
Laat die nicht eens zelf op onderzoek uitgaan in plaats van alles 2e hands te horen met vragen die niet relevant zijn... In 6V had ik zoiets als LOB () waarin je mooi dit soort dingen kunt uitzoeken en eens bij een universiteit langs kunt gaan enzo.

En dat met die lessen ook, laat je daar de keuze van afhangen of je HBO of universiteit gaat doen? Ik heb in mn eerste 2 jaar wel eens een dagje gehad van om 8:15 eerste practicum tot 12:15, dan van 12:30 tot 16:30 college en dan van 17:15 tot 21:15 weer practicum. Is soms wel taai maar wil niet zeggen dat dat op het HBO niet is en dat dat doorslaggevend is voor de keuze van je opleiding.

Dus kortom stel geen irrelevante vragen en zeg tegen die nicht dat als ze wil weten wat ze moet doen eens moet gaan nadenken over wat ze wil gaan worden in plaats van op welk niveau ze iets wil gaan doen en dan kan ze op basis daarvan eens gaat kijken of ze capabel genoeg denkt te zijn en of ze veel "lessen" heeft.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden