Enkele bericht bekijken
Oud 28 January 2011, 23:37   #25
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

punt is dat dit allemaal wel een heel groot offer is om op een klapstoeltje aan te mogen schuiven bij de G20.

Bovendien vind ik dat het belastinggeld een beetje vreemd wordt verdeeld.
Op het onderwijs wordt 440 miljoen bezuinigd.
Ondertussen kopen we wel 2 JSF test toestellen van 110 miljoen elk.
En krijgen ik weet niet hoeveel agenten een smartphone zodat ze op het werk kunnen facebooken en twitteren voor het contact met de burger.
Daarnaast vind ik het niet gepast dat Verhagen en Rutte langstudeerders proberen te pakken als je nagaat dat Rutte en Verhagen respectievelijk 7 en 11 jaar gestudeerd hebben op geld van de belastingbetaler met een beurs veel rianter was de degene die wij nu hebben.

Dus ik begrijp Deegbal wel.
Het onderwijs moet bloeden voor een oorlog in een ver land waar we niks te zoeken hebben.
De Taliban komt echt niet dat hele kuteind naar Nederland.
Zoals Geert Wilders ( ja, ik weer met Geert ja, maar hij heeft wel een punt) al zei: Ik zie liever dat de straatterroristen in Gouda Culemborg en Ondiep worden aangepakt.

Bovendien hebben de Amerikanen op hun beurt er ook weer alle belang bij om de relatie met de Nederlanders goed te houden.
Zoals uit wikileaks naar voren kwam: "De Nederlanders bouwen goede banden op met de Chinezen. Om die reden moeten wij ( VS) de band met de Nederlanders goed houden".
Bovendien heeft Nederland zijn militaire taak als onderdeel van de EU en de NAVO ruimschoots voltooid.
Laat nu een land als België wat nog geen enkele militair heeft gestuurd maar eens iets doen.

De economische en politieke consequenties van het weigeren van een dergelijke missie zijn minder catastrofaal dan iedereen denkt.
Ik denk dat de schade die op deze manier aan onze kennis economie wordt toegebracht groter is.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden