Onderwerp: Help! Wat nu???
Enkele bericht bekijken
Oud 17 April 2016, 13:52   #7
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Jordydr Bekijk Bericht
En moet ik het ook aan mijn moeder vertellen? Die doet meestal wel serieus als ik iets wil vertellen met haar
Niks moet, maar misschien kan het helpen.
Als je het gevoel hebt dat je het aan iemand moet vertellen, en je hebt een goede band met je moeder, waarom niet?

Citaat:
Origineel gepost door Jordydr Bekijk Bericht
Ze zitten allebij bij mij in de klas zij in groep8 haar broertje groep7 ze zit naast me in een ander groepje, maar het moeilijke is dat wat moet ik afspreken? Dan bonst mijn hart wel uit mijn keel heb ik al als ik een praatje maak van hoi en wat vind je daarvan etc. Moet het met zijn tweeën of mag het ook met meerdere? Bijv. als we met de groep gaan voetballen dan vragen op de app van hoi laura wil je misschien meegaan voetballen?
Houd het gewoon leuk.
Gewoon haar met de groep meevragen kan prima als jullie iets gaan doen zoals voetballen. Kijk dan een beetje hoe het gaat, beetje spelen beetje praten beetje lachen.. En als dat allemaal lekker gaat, en je krijgt het idee dat ze je wel ziet zitten, dan kan je altijd nog zeggen van : goh, het is altijd heel gezellig met zn allen ,maar ik wil ook wel eens gewoon gezellig wat met alleen jou doen. Doe het vooral met je eigen woorden, in je eigen tempo. Je hebt alle tijd van de wereld.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden