Enkele bericht bekijken
Oud 15 January 2004, 15:45   #16
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
De VN zou zich naar mijn mening weleens mogen inzetten voor het welzijn van de burgers van IRak die na jaren embargo's wel VN steun kunnen gebruiken. En de VN was niet tegen er waren genoeg landen in de veiligheidsraad die wel voor stemde, alleen niet goed genoeg voor een unanieme aannamen.


Ieder land verdient een andere aanpak, en Noord korea is wel een land van een ander formaat, aangezien het een leger heeft van miljoenen soldaten. Ik persoonlijk zou er zeker niet tegen zijn dat daar ook met harde hand wordt ingegrepen en hopelijk komt het nog.

Wat ik al zei is dat de wereldeconomie niet drastisch is te veranderen in 4 jaar en jij geeft Bush dus de schuld dat hij de wereld economie naar de knoppen heeft geholpen? Dan zou ik tegen jou zeggen: ken uw economie, economie is een langetermijn proces.
Hoessein heeft nooit een VN-contract ondertekend voor zover ik weet. De VN heeft er niet om gevraagt dat de ziekenhuizen vol liggen met onschuldige burgerslachtoffers, en dat vele mensen dakloos zijn geworden. Wel mag de VN van mij zich bezighouden met het opbouwen van scholen e.d. En ervoor zorgen dat de toekomst van Irak gewaarborgd is (maar juist met dat laatste mag men zich van Bush niet bezighouden!! Bestuurlijk moet het precies zo worden als de VS wilt!!)

Het sterkste leger te wereld moet trouwens toch bepaald niet onder de indruk zijn van Noord-Korea.. Overigens vormt dit land in tegenstelling tot irak wél een land die de wereldvrede bedreigt, dus ik denk dat de VN hier wel in zal stemmen met ingrijpen.

Bush heeft het vertrouwen van veel mensen in de economie doen dalen. Het gevolg daarvan is dat aandelenkoersen, en ook de dollarkoers drastisch zakt. Dit heeft gevolgen over de gehele wereld (daar waar Clinton het land met een sterke economie achterliet). Vertel mij wat van economie
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden