Onderwerp: wie wint de Tour?
Enkele bericht bekijken
Oud 17 July 2004, 11:34   #120
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Beetje jammer om doping aan te gaan halen en te gaan zeggen dat je het 'niet vertrouwt'. Ik versta onder 'Die zweem' liever stemmingmakerij, van vijanden van Armstrong en van chauvinistische Franse media. Niets is bewezen en dus vind ik het niet echt sportief van je, Bert. Doping, hoe verwerpelijk ook, doet je echt niet een Tour winnen en maakt je ook niet structureel een betere renner. Armstrong is samen met zijn ploeg gewoon veruit de sterkste, ook weer deze Tour. Dat staat even los van de matige klassenjustitie en het dubieuze beleid van Leblanc en co. Ullrich werd er gewoon finaal afgereden, en met hem vele anderen. Respect voor Armstrong en zijn ploeg is het enige wat rest. En je moet overigens niet vergeten dat bepaalde renners van Armstrong zijn ingehuurd om in verschillende fases van de beklimming flink tempo te rijden, om daarna volledig in te storten. Om daaraan iets verdachts te zien vind ik een zwaktebod.
Je leest dus weer overduidelijk over mijn post heen, Arthur Je ziet het woord doping in een zin met Armstrong, en je hebt alweer genoeg gelezen? Beetje matig hoor Het ging namelijk helemaal niet om Armstrong alleen.

Daarnaast zijn het ook niet alleen vijanden die hem ervan betichten, maar ook zijn landgenoten zoals Gregg Lemond.

Armstrong is het beste 'in vorm', als ronderenner voor de tour. Meer kan hij niet. Meer doet hij ook niet, en daarom zou het een schande zijn als hij het record van grootheden als Merckx en Anquetil zou 'verbeteren'. Zeker aangezien ik hem dus voor geen fluit vertrouw, hem een arrogante knuppel vind en vind dat zijn ploeg bevoordeeld wordt door de UCI.

Niks zwaktebod dus. En natuurlijk zul je nooit iets vinden bij hem. Er ontstaat altijd eerst een virus en daarna pas een anti-virus. Alleen domme renners of renners die niet bewust iets nemen zul je betrappen. Ik zeg dus ook NIET dat T-Mobile niets zal gebruiken, maar bij Armstrong ligt het er wel erg dik bovenop (en dat komt ook NIET door de stemmingmakerij).

Prachtig die Bart Voskamp eergisteren. Bij hem is nooit iets gevonden behalve paracetamol. Allemaal onzin dat TVM epo zou gebruiken! Maar waarom vinden ze dan wel tig ampullen epo in een wagen van TVM?! Was zeker ook opweg naar de schoonmoeder als in het geval van Festina?

@Theo: Maar dat is het chauvinistische Franse volk dat bij gebrek aan andere helden Virenque maar in de armen sluit
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden