Enkele bericht bekijken
Oud 24 July 2006, 16:44   #5
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bazzemans
Ik hoop dat de Graafschap dit jaar wèl hoge ogen gaat gooien. Er valt echter vrij weinig over te zeggen. Een paar nieuwe spelers, maar voornamelijk spelers die vrij onbekend zijn en het is afwachten wat ze er van maken..
Hij bedoelde de Belgische eerste klasse dunkt mij, maar strikt formeel genomen heb je gelijk met het noemen van De Graafschap, maar zullen we daar dan een ander topic over openen?

Voor mij mag Standard Luik wel weer eens hoge ogen gooien Na jaren Vlaamse heerschappij wordt het weer eens tijd voor een Waalse kampioen, en dan is Standard toch de enige kandidaat. Excelsior Moeskroen komt toch tekort om uit te groeien tot echte topclub. Ik hoop trouwens dat Mechelen binnekort weer eens een Eersteklasser levert. Het zou tijd worden.

Ik verwacht een zwaar jaar voor Westerlo, Mons, Lierse en Sint Truiden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden