Enkele bericht bekijken
Oud 25 February 2005, 22:21   #7
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Het mes snijdt natuurlijk aan twee kanten. Aan de ene kant weet je nu niet wat ze gebruiken en weet je dus ook niet de gevolgen ervan. Wanneer je het legaliseert dan kun je sporters beschermen tegen de rotzooi die ze nemen en aangeven wat prestatiebevorderend is en niet slecht voor de gezondheid (in dat geval vind ik het dan ook weer geen doping trouwens).

Ik heb al lang niet meer de illusie dat sporters leven op een bord spaghetti en je doet er in feite weinig aan. Het is als een ziekte en een serum; de ziekte heeft altijd een voorsprong. Als je het legaliseert dan moet je het wel goed doen. Dan moet je dus tóch nog steeds controleren. Maar wat wilde je dan doen? Legaliseren en toestaan dat sporters hun lichaam naar de knoppen helpen? Ik denk niet dat de situatie dan heel anders zou zijn, want wat ze nu slikken en gebruiken is ook rotzooi.

Ach, ik houd toch het meeste van clean sporten

hij hoort wel op sport vind ik trouwens
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden