Enkele bericht bekijken
Oud 2 February 2007, 14:56   #151
Ukrainian
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
De jeugd van vandaag
Ga eens stoppen met bedplassen jochie
hmmm...Ik kan me een slechte beeld van je vormen, je zegt nutteloze dingen als ''Ga eens stoppen met bedplassen jochie'', maar komt wel fel over en vervolgens eindig je met .
In mijn ogen ben je meer romantisch dan realistisch.

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
En ja die maken hun eigen regels wel, de bijbel is ook verzonnen.
En de regering heeft niet alle regels uit de bijbel
alleen de zieligste en meest nutteloze regels, waar niemand zich aan houd
plak maar je hebt toch al teveel telkst met te weinig inhoud
Maar zeg eens eerlijk, als er echte bewijzen waren, dan hadden we allemaal wel gelooft
Ha Ha Ha!
Maak jezelf nog belachelijker zeg, en jou moet ik serieus nemen? Je zwets wat mij betreft maar een uur door over je onzinnige theorieën ik bescheur me er even hartelijk om, dat mensen zulke onzin kunnen geloven.

Je wordt in de maling genomen door de zionistische media, die graag de komende generaties ook atheïstisch willen maken.
Insanity, ik leg het wel even uit voor jou, want neukende, Atheïstische fanatici als jij snappen het soms niet: Strafrecht op moord en stelen zijn overblijfselen van de tijd dat Nederland een christelijke natie was, maar door ontkerkelijking en behoering door de hippies, provo's enz. in de zestiger jaren is bijna iedereen ongenuine gaan worden, niet puur dus. Daarmee bedoel ik; Door de ontkerkelijking zijn ziektes als SOA veel meer gestegen en is criminaliteit ook toegenomen.


Neem de moeite eens om mijn theorie écht te lezen en niet even door te raffelen, als je dan nog steeds denkt dat er geen inhoud in zit, ga dan je hoofd tegen een muur stoten.

Nazdarovje