Enkele bericht bekijken
Oud 2 February 2007, 15:39   #161
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ukrainian Bekijk Bericht
Wat is je punt?
Niks, laat maar
Citaat:
Origineel gepost door Ukrainian Bekijk Bericht
nee, theorieën binnen het christendom is uiterst belangrijk en houden het staant, overigens het Atheïsme kan dat niet en indoktrinineert kleine kinderen met hun leuke en oh zo ''leerzame'' studieboekjes waar de Pangea en ''Origins of Species'' wordt uitgelegt.
en het geloof doet dat uiteraad niet
Citaat:
Origineel gepost door Ukrainian Bekijk Bericht
hmmm....als ik wist waar je het over had, zou ik vereerd zijn om iets te zeggen...
Wat dacht je van de leeftijd van de aarde?
Citaat:
Origineel gepost door Ukrainian Bekijk Bericht
Als je iets verder gekeken zou hebben, zou je denken dat de ''koepel'' de magnetische veld van de aarde is.
Leer eens iets dieper in een onderwerp te gaan.
Kijk en dat is het probleem met het geloof, het is zo en niet zeuren anders kogel door je kop
Citaat:
Origineel gepost door Ukrainian Bekijk Bericht
nee, ik wil best uitleggen, hoe het daadwerkelijk naar boven kwam, nadat ik dit heb bestudeert, me jongen.
Ik houd je niet tegen

Citaat:
Origineel gepost door Ukrainian Bekijk Bericht
*diepe zucht* Waar in hemelsnaam heb je het over?
Over dat het water eerst de ozonlaag was zeg maar
Citaat:
Origineel gepost door Ukrainian Bekijk Bericht
Dat het in het jaar 1000 ongeveer 40 was, is een heel ander verhaal.
Dat kwam omdat er toen voornamelijk geen sanitaire voorzieningen waren en geen veelbelovend, medisch hulp.
Als je hierover meer uitleg wilt, kan je het vragen.
2000bc hadden ze die shit ook allemaal al... ohnee toch niet

Citaat:
Origineel gepost door Ukrainian Bekijk Bericht
nee, het waren 80 soorten dieren. De katachtigen, hondachtigen enz. enz. En de mensen van toen waren sterk genoeg om een grote schip te bouwen, vooral als Noah met al zijn familieleden het bouwde.
Het schip was 300meter lang had ik ergens gelezen, veel plezier om daar met 80 dieren en handje vol mensen 150 dagen te zitten
Citaat:
Origineel gepost door Ukrainian Bekijk Bericht
Wat dacht je van heel veel?
Het heeft met de evolutietheorie te maken en rangschikt de rassen, en dat is een geloof neem ik aan.
Want een feit is het niet...
Hier ga ik niet op in
Citaat:
Origineel gepost door Ukrainian Bekijk Bericht
Ja, die kruistochten waren er wel ja, Godzijdank. Want anders zouden we nu moslims zijn, als onze voorouders niet hadden ingegrepen. En jij denkt dat je gelijk hebt met je Joodse hypocriete gelul? Houd je aan je inhoud, maat.
Joodse hypocriete gelul? wtf
Pakspul is offline