Onderwerp: aanranding
Enkele bericht bekijken
Oud 6 September 2007, 21:32   #99
playboyfamke
Fries Famke
 
playboyfamke's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 July 2007
Locatie: Waar me huis woont
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Ik vind je naam inderdaad niet stroken met wat je hier claimt te hebben meegemaakt. Jij snapt of niet waarom ik dat niet kan rijmen, of je hebt iets meegemaakt dat jij misschien als aanranding bestempeld maar eigenlijk wel meevalt of het is gewoon allemaal bullshit. Ik heb dan ook nog geen zinnig woord daarover gehoord van jouw kant. Dus zeuren over je naam, ja als jij dat zo ziet....

(zowiezo mensen aanspreken op het beter moeten typen en dan het zelf hebben over hij kon mij is vrij kansloos)
Ik kan oordelen over jou op basis van wat je hier typt en hoe je je hier gedraagd, kan je zeggen wat je wilt maar dat is nu eenmaal zo. Net als dat jij mij nu waarschijnlijk een ontzettend irritant vervelend ventje vindt. Maar ho, he wacht eens, dat kan je niet zeggen want je kent me niet
Dikke bullshit dus dat je niet over iemand kan oordelen als je hem of haar niet in het echt hebt gezien....

Ik geloof iedereen die de waarheid spreekt, alleen als ik vervolgens hier iemand krijg die weer eens op trends en dergelijke meegaat, ja dan heb ik het soms ook wel een beetje gehad, en helemaal als je je op de manier manifesteerd als je nu doet... Tja dat trek ik soms ook wel eens slecht.

Ok kan best, ik ga alleen niet in een topic over aanranding maar even lopen verkondigen dat ik aangerand ben en me vervolgens iets met playboy gaan vergelijken en op mn oh zo geweldige weblog met kut kleuren allemaal zogenaamde sexy shit plaatsen. Dat is dan wel een heel slechte manier van coping.


Zoals blabla als zei, denk je serieus dat het mijn bedoeling is om je daarmee bang te maken? Over volwassen gesproken

Jawel
Wtf jij kijkt alleen naar mij.
Jammer dat je me naam niet begrijpt en dat hoeft ook voor mij ook niet. ik heb er een bekenis voor en gaat jou geen ruk aan wel.
En over volwassen gesproken ik ben het wel.
Ik heb mn eigen leven en zit niet overal over te klagen over een andere zn gedrag op een forum. JIj moet eerst goed naar je zelf leren kijken en hoe jij typt want jij gedraagt je als een klein rot kind die aandacht schreeuwd want jij bent diegene die het meeste op mij reageert dus!
Ga zo door je nieuwe leden zijn weg.
Je denkt dat je echt hoog in je bol hebt zitten kom op. je bent net als iedere andere lid alleen met meer rechten.
Ik ben op en site ook een crew maar dan ben ik niet meer dan een ander want zulke mensen haat ik.
Als je me site niet leuk vind jammer dan er zit meer op dan die sexy dinge hoor kijk eens verder dan je neus lang is.
En zoek een vriendin
__________________
Ik ben Ik niet GOED pech voor jou!!!
playboyfamke is offline