Enkele bericht bekijken
Oud 25 May 2010, 01:41   #54
MirrorMonster
indiaan
 
MirrorMonster's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2010
Berichten: 819
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Die mensen zijn er en je kunt makkelijk uitsluiten wat je niet kent. Heel veel mensen doen dat. Mensen die hun mening al klaar hebben na een paar oppervlakkige feiten. Volgens mij is het zelfs een reflex van de mens om bang te zijn van het onbekende, maar pin me er niet op vast, ik heb geen zin onderzoeken te moeten aanhalen.

Ja, en jouw verstand stinkt. (Als jij geen argumenten nodig hebt, heb ik dat ook niet bro.)

Maargoed, het ging er helemaal niet om of iedereen sociaal contact nodig heeft, maar of iedereen vrienden nodig heeft. Twee verschillende dingen. Sociaal contact zal de mens wel nodig hebben omdat hij een groepsdier is ofzo, maar je kunt makkelijk zat sociaal contact hebben zonder vrienden te hebben. Je kunt makkelijk besluiten geen vrienden te willen.
Nee, die mensen zijn er niet. Je hebt op dit vlak ervaring nodig om er vervolgens op een manier mee om te kunnen gaan. Het is niet iets wat je kunt negeren.

Je zegt nu zelf dat een mens een sociaal dier is en dat een mens sociaal contact nodig heeft. Dat is dus precies wat ik net zei waarop jij reageerde met bewijs? Daarmee haal je jezelf onderuit.

Je kunt er inderdaad voor kiezen om geen vrienden te hebben, maar dat is dus waar ik tegen zeg dat moet je niet doen. Dan staat je namelijk een saai en eenzaam leven te wachten.
__________________
You are too fucking blind to see.
MirrorMonster is offline