Onderwerp: uiterlijk
Enkele bericht bekijken
Oud 8 June 2004, 07:47   #31
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Misette
Daar ben ik het dus echt niet mee eens. misschien zijn ze van binnen mooi, maar hier gaat het toch om het uiterlijk?
ik denk dat een mooi of lelijk uiterlijk echt te maken heeft met hoe je van binnen voelt.. Dat reflecteert zich namelijk meteen op je uiterlijk. Twee jaar geleden was ik heeel erg onzeker over mezelf, vond ik mezelf oerlelijk.. En de mensen om mij heen vonden dat.. Nu ben ik wel echt zeker van mezelf, vind mezelf goed zoals ik ben.. en ik hoor steeds vaker: wat ben jij mooi geworden..
Als iemand echt diep geluk uitstraalt, is het zo moeilijk om diegene lelijk te vinden..

ik denk overigens dat iedereen mooi is, ik ben nog nooit iemand tegengekomen waarvan ik dacht.. omg die is écht te lelijk.. en als ik dacht: die vind ik niet zo mooi, dan vonden heel veel anderen dat wel.. dus ik denk dat ieder mens door iemand mooi gevonden wordt..
maar jah..

ontopic: ik denk dat jij eerst moet accepteren wie jij bent en dat je goed bent, voordat je ook maar aan een vriendje kan beginnen.
Als jij uitstraalt: ik ben toch maar lelijk.. dan zullen ze niet in de rij staan nee.
  Met citaat antwoorden