Onderwerp: Is er iemand...
Enkele bericht bekijken
Oud 17 February 2010, 16:30   #28
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Wilders heeft gezegd dat 'ie islamisering tegen wou gaan.
Dat is geen haten.


Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Die specifieke lui moeten opdonderen ja, maar daar zou ik ook geen problemen mee hebben als het Nederlanders waren. Maar om dat nou op een hele groep mensen af te schuiven vind ik nou weer dom.
Zulke Nederlanders zijn er ook, die de boel verpesten voor de rest. Het is wel een teken van ongeloofwaardigheid. Als een paar in de klas rottigheid uithalen, laten ze meestal de hele klas blijven om de daders eruit te pikken. Zou je dat bij zulke mensen doen, dan doen de schuldigen vanzelf hun mond wel open, zoniet, dan kom je er pas achter wat voor een verrotte lui het zijn. Dat gaat niet in een samenleving natuurlijk maar het is een schets. Ze hebben al te lang een hand boven het hoofd en dat weten de meesten. Links heeft het al verpest. Nu is het weer aan de rechts om de beurt op te ruimen omdat ze het zelf niet kunnen en dondersgoed weten.


Citaat:
Een beetje lastige vragen stellen en tegen de regering aanschoppen kan ik ook wel. Ben ik het nu waard om op te stemmen?
Doe je best. Als er waarheid in zit en je de kans krijgt om het waar te maken? Be my guest.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.

Laatst aangepast door Mr. Macphisto : 17 February 2010 om 16:33 Reden: typooooooooooooo
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden