Onderwerp: Is er iemand...
Enkele bericht bekijken
Oud 17 February 2010, 21:20   #34
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Dit stukje volg ik ook niet meer. Ik vind het trouwens wel een slechte zaak dat hij islamisering tegen wil gaan. Laat die mensen toch lekker geloven wat ze willen.
Verklaar jij het Christendom dan in Egypte, Marokko of Irak? Dan hangen ze je meteen aan een brug. Daar mag je als Christen het woord Allah niet eens gebruiken. We mogen best een keer met gelijke munt terugbetalen.


Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
En schuift dit vervolgens af op één groep mensen. Wat gewoon foute boel is. Dat deed Hitler ook met de joden. Ik zeg niet dat Wilders het ook zo ver zal laten komen, enzo. Maar het heeft toch aardig wat trekjes van wat er toen gebeurde.
Hitler ja. Die liet ze gas happen. Hier gaat het gewoon om het behouden van de maatschappij. Het loopt nu ook al uit de hand door het tuig wat er rondloopt. Zowel Autochtonen als allochtonen. Ik vind ook wel dat het niet alleen allochtonen zijn, maar dat is geen reden om ze niet aan te pakken. Die onzin gaan sponsoren van belastinggeld is ook bullshit. Laat nu rechts het is op proberen te lossen want bij links is het na 60 jaar nog steeds niet gelukt.


Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Inderdaad. Alleen denk ik niet dat de oplossingen die de PVV geeft (het tegengaan van islamisering enzo) ergens op slaan.
Ze gaan soms tever in detail, de meeste voorstellen zijn lang niet zo raar.



Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Nee, dan wordt het een linke bende in Nederland.
Is het al. Je moet in die kutwijken veilig over straat kunnen, de Nederlandse taal verdwijnt en die mensen raken sociaal geisoleerd. Ze kunnen wel zeiken op de Nederlanders omdat er een Geert Wilders is, maar we mogen niet zeggen dat de Islam kut is, want dan staat je hoofd op een staak. Geloof me jongen, dat zijn de linke radicale broeinesten.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden