Onderwerp: schaamhaar scheren
Enkele bericht bekijken
Oud 1 November 2004, 22:16   #98
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmz om maar even ontopic te komen:
Ik doe het nou sinds een half jaar ook. In het begin altijd veel geklooi enzo omdat hoe moet je zoiets nou scheren.
Tegenwoordig gaat het al een stuk beter. Ik las net trug nog wel reacties over de balzak scheren dat dat problemen oplevert. Nou is het bij mij juist dat dat geen problemen oplevert. Ik kan het alle richtingen op scheren en gaat altijd prima, maar als ik het echte schaamhaar heb, daarbij moet ik altijd wel erg uitkijken dat ik me niet snijd. Iig als ik tegen de richting in scheer, dan gaat het fout, maar dat zal misschien ook wel komen omdat ik met een mach 3 scheermesje scheer en die dingen daar eigenlijk niet voor bedoeld zijn. Daarom heb ik mij ook voorgenomen om de volgende keer als ik nieuwe mesjes ga kopen, om dan van die venus dingen mee te nemen (die passen vast wel op mijn mach 3 mes denk ik?)... misschien dat het dan beter gaat
Ik hoor het trouwens steeds vaker van mannen die zich scheren. Waar ik alleen wel benieuwd naar ben is of de mannen hun gezicht met hetzelfde mesje scheren? Ik vind het zelf een beetje een smerig idee, maar gelukkig heb ik 2 scheermesjes in huis (foutje van mijn moeder, maar tog wel handig nu)
  Met citaat antwoorden