Enkele bericht bekijken
Oud 21 February 2004, 23:27   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Een overwinning voor de supporters op de bobo's zonder voetbalverstand en feeling met de échte sport. Zo'n fusie in Limburg is misschien puur uit zakelijk opzicht interessant, maar je gaat verder aan alle emotie, cultuurverschillen, clubliefde, historie en traditie, etc. voorbij. Het zou een goede zaak zijn.
Ik had ooit een diepgaand interview met wijlen Theo Pickée, dat was in het voorjaar van 2002. In dat interview zijn destijds dingen verteld die het daglicht niet kunnen verdragen, en het was dusdanig persoonlijk dat ik absoluut geloofde toen hij antwoorde op mijn vraag van: Wat moeten we denken van FC Limburg, voorzitter? 'Daar moeten we het maar niet meer over hebben..'

Even later was er een praatcafé, in het supportershome, met Pickée, Hendiks en Leekens, waarin Pickée even voor het einde weg moest, voor 'een vergadering'. 1 week later stonden de kranten bol van de fusieberichten enzovoorts. In 1996 deed Eurlings ook al eens als gedeputeerde van de Provincie Limburg een poging. Ik geloof er dus geen drol van wat die allemaal zeggen Al hoop ik van harte dat ik ongelijk heb. Een fusie zou ook zakelijk een ramp zijn, want het is heel simpel: geen supporters, ook geen sponsors. Kijk maar wat er in Dordrecht is gebeurt...
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden