Enkele bericht bekijken
Oud 14 January 2007, 15:34   #1374
LunaWolf
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Echt weer iets voor mij. Ben ik er gistere 8ter gekomen (en ja het klinkt heel belachelijk) dat ik gewoon al die keren dat ik (d8 dat ik) verliefd was, dus eigelijk helemaal níét verliefd was . Ik bedoel maar, das echt heel erg vaag eigenlijk tog? Maar goe. Gister tijdes stappe echt de mooiste jonge ooit gezien. Ik keek hem in zijn ogen en het was meteen kassa. M'n hart sprong op naar de hoogte van m'n keel en twas gedaan met alle andere mensen die daar stonden te dansen. Ma hij had al een vriendin . Ik haat da, al die mooie gasten zijn bezet, die hebbe allemaal een lief. Nie da ik denk da ik een kans maakt, maar toch. Zo frustrerend as je niej op iemand af durft te stappen. Gelukkig was er dan altij mijn beste vriendin die mij troostte , want das natuurlijk niet echt een vrolijke situatie als je zo half kwijlend naar iemand staat te kijken en je ziet ineens da die staat te plekken met zo'n afschuwelijk lelijk meiske. Aan de andere kant, da meiske zoende zowat met elke jongen van die groep, dus ja wat moet je dan denken. Over 2 weken gaan we weer stappe dus mssn hebk wel geluk. Ma ik vraag me af of ik hem nog wel ooit trug zal zien .
  Met citaat antwoorden