Enkele bericht bekijken
Oud 29 June 2006, 11:36   #1
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Fout op mijn cijferlijst

Woensdag 10 mei 2006 kreeg ik mijn voorlopige cijferlijst, waarvan ik er eerder al ongeveer 10 heb gehad dit jaar.
Op de eerste tien cijferlijsten stond bij algemene natuurwetenschappen het cijfer 8.2, afgerond een 8.0. En dat klopt ook. Ik heb er verder geen aandacht meer aan besteed.

Toen opeens kreeg ik de 10e van mei mijn laatste voorlopige cijferlijst. Tot mijn grote verbazing stond er nu opeens bij ANW een 7,1, afgerond een 7,0. Ik ben meteen die dag naar de schoolleiding gegaan (met bewijs) en hen laten zien dat dit cijfer niet klopt. 'Goh, wat vreemd ja. We zullen het zo snel mogelijk rechtzetten.' Ik: 'Nog vóór het op mijn diploma komt?' Zij (lachend): 'Ja natuurlijk, wat denk jij?'
Ik geloofde hen op hun woord en heb er verder niet meer aan gedacht. Totdat ik op 19 juni mijn lijst op kon halen, waar het gewoon fuckin nog steeds niet goed op stond! Ik ben weer direct naar de schoolleiding geweest. Hij vertelde me dat hij het echt had verbeterd, dat het gewoon weer fout in het systeem zat (yeah right, pc kaboutertjes zeker). Dus ik leg 'm weer bewijs voor en hij verzekert me weer dat dit rechtgezet zal worden nog voor mijn diploma-uitreiking. Ik kon het beste maandag even langs komen. Ik kom die maandag lang, niks veranderd. Ze hadden het erg 'druk'. Ik bel woensdag, kreeg ze niet aan de lijn. Kwam ik gister voor de zekerheid(ik dacht eerlijk gezegd dat het al geregeld zou zijn) even checken, wtf.. Staat het gewoon verkeerd op mijn cijferlijst! En weetje wat ik dan hoor: 'We kunnen je helaas niet helpen, we hebben de cijfers een tijdje geleden al doorgegeven aan Groningen, we kunnen nu niks meer veranderen'. Ik was zo boos, dus ik zeg: 'Oh, is dat zo? Dan ben ik helaas genoodzaakt stappen te gaan ondernemen'. Toen schrokken ze wel een beetje en kwamen ze met een heel verhaal over een brief schrijven naar Groningen en dat ik mijn verhaal moest doen. Dan zou ik volgend jaar met echte diploma en cijferlijst op kunnen komen halen.. Right