Enkele bericht bekijken
Oud 1 June 2007, 08:27   #26
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Banaan Bekijk Bericht
Je hebt toch wel manieren? Ja toch? Dan weet je wat je wel en niet mag zeggen, zeker als je weet dat je iemand aan het beledigen bent. Sorry, maar dan hebben je ouders je wel heel slecht opgevoed. Sinds Fortuyn de politiek wakker geschud heeft lijkt het alsof het een hype is geworden alles te zeggen wat je denkt. Vooral de rechtse kerk (leuk toch, woordgrapjes) denkt vooral alles te kunnen zeggen.

Hou je mening lekker voor jezelf of hou gewoon je bek dicht. Het kan me werkelijk geen moer schelen als mensen mij proberen te beledigen, wat 99% hier op dit forum probeert te doen, maar ga vooral zo door. Wat ik net al zei, ik noem je moeder een bitch als ze stervende is. Kijken of je dan lacht.
Ik heb wel manieren, maar ik zie niet in wat dat met het geven of hebben van een mening te maken heeft. Daarnaast staat nergens dat ik dingen niet mag zeggen, natuurlijk zijn sommige dingen not done om te zeggen maar daar zijn ze nog niet verboden mee toch? En grappig dat je over rechts begint, ik herinner mij een zekere Hans Dijkstal (PvdA toch?) die diezelfde Fortuyn in 1 zin met Haider, le Pen en Hitler noemde. Dus ga alsjeblieft niet roepen dat het vooral rechts is die dat doet, daar zet je alleen jezelf mee voor schut.

En ik denk dat ik je ook aan kan raden even met mensen te praten die je kunnen helpen, je lijkt me wat paranoïde…
insanity is offline   Met citaat antwoorden