Onderwerp: Vakantieliefdes!
Enkele bericht bekijken
Oud 2 August 2006, 20:54   #2
Piraatje
Lid
 
Piraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
Standaard

Vorig jaar gingen we naar Kroatie en hadden we in een tentje vlakbij de camping gegeten, waar ik een roos van een verlegen ober kreeg. Ik ging even een praatje met hem maken en die avond zou hij naar de campingdisco komen. Maar die avond was het erg slecht weer en het feest ging niet door.

Dit jaar gingen mijn vriendin en ik een ijsje halen bij hetzelfde tentje en de ober was er weer. Via een andere ober kwam ik in contact met hem, die avond gingen we met z'n vieren wat drinken op het terras op de camping.

Laura en ik hadden er bestwel zin in, het leken aardige spontane jongens van 17 en 19. Maarja, helaas viel het helemaal tegen. Die ene waarvan ik vorig jaar een roos kreeg bleek een sukkel te zijn die niet eens de moeite nam om engels te praten. En de ander kon niks anders dan vragen of we met ze mee wilden gaan, hij had een auto. Waarheen dan? Dat wist hij nog niet, maar het zou vast gezellig worden.

Nouja, toen hebben we duidelijk gezegd dat we daar geen zin in hadden, we wilden gewoon wat drinken op het terras en evt de disco in. En toen haakten ze heel snel af, zijn ze naar huis gegaan. Tja, dan niet he.

Verder had ik vrij weinig zin in jongens dus heb ik het gewoon leuk gemaakt met Laura en wat vrienden van vorig jaar.
__________________
Yohoo
Piraatje is offline