Enkele bericht bekijken
Oud 25 August 2002, 19:38   #34
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Addicted2love
SORRY HEB PER ONGELUK OP ENTER GEDUWD

Dus het is dat ALLEEN GEVOEL dat je moet kwijt spelen . (denk ik)
Verder moet je je van je vader niets aantrekken als hij stom doe negeer hem geef een koekje van eigen deeg.
Ge moet u er niet slecht over voelen. Geef bijvoorbeeld als ge thuis komt alleen u moeder een kus en loop direct naar boven in plaats van uw vader ook een kus te geven.
Koop een box zak en werk daar uw agressie op uw vuisten zullen misschien wat pijn doen maar das altijd beter dan u te snijden!!!!
Zo ben je ook ineens getrained om de mensen die u pesten op school een boks te verkopen als ze u pesten.
Maar ge kunt gewoon inderdaad beter meer praten das eigenlijk makelijk hoe meer je praat hoe meer je zal praten!!!
Hier op de community schrijf je toch ook awel in de plaats van schrijven spreek je.
Maar stop in iedergeval me snijden want voor je het weet lig je in ziekenhuis voor een te diepe snee of mischien wel dat veel verder gaat? het word trouwens alleen maar erger.

Koop een huisdier dat helpt misscien om minder alleen te zijn en je kunt er ook tegen praten. Dieren geven meestal heel veel liefde en het is dat wat je nodig hebt!!!

ik ga stoppe me zagen
Nog veel succes
Addicted2love
dankjewel voor het advies,
ik heb een hondej en een vogel waar ik wel steun aan heb, maar weet je het is zo verdomde moeilijk om te stoppen.
het is een stukje van mn leven geworden en als ik stop is het net alsof weer eenstukje van me dood gaat er zou dan denk ik een hele leegte achterblijven,
en waar moet ik dan met mn pijn naar toe????
  Met citaat antwoorden