Enkele bericht bekijken
Oud 8 June 2005, 23:11   #79
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Wat een kutwedstrijd weer zeg.
Heitinga en Landzaat zijn ERG slecht, Opdam voegt niets toe (waarom toch geen Bouma?) en van de Jong kwam ik pas tegen het einde er achter dat hij ook in het veld stond (terwijl zijn tegenstander wel erg vaak de ruimte had).

Tweede helft sla ik over, ik hoor het wel of het nog steeds kut met peren was... Maar ik weet wel dat je met dit elftal geen pepernoot te zoeken hebt op het WK
Ach gossie, de PSV'ers zitten er niet allemaal bij

Zo negatief ben ik niet over Oranje. Het was geen galavoorstelling vanavond nee, maar ik denk dat er weinig kwalificatiewedstrijden zijn waarin mooi voetbal gebracht wordt. Daarnaast is dit een team in opbouw, met veel wisselingen en veel jeugd. Daarvan kun je niet verwachten dat deze ploeg al elke stugge en fysiek sterke tegenstander van de mat speelt met wereldvoetbal. Dat doet geen enkel groot Europees voetballand op het moment overigens.. de verwachtingen bij Oranje zijn weer eens (te) hoog. Resultaat gaat boven goed voetbal als plaatsing voor het WK op het spel staat, laten we eens tevreden zijn dat er een kwalificatiereeks soepel verloopt in plaats van het traditionele hangen en wurgen.

Ik vond Heitinga en Landzaat trouwens inderdaad niet best, maar Opdam verdient wat meer credits, voor zijn eerste twee interlands speelt hij gewoon degelijk en maakt hij geen fouten.
  Met citaat antwoorden